28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute

Suurin niistä on rakkaus -musiikkia ja asiaa avioon aikoville Puotilan kappelissa

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli02.05.2024 klo 18:00 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPuotilan kappeli, Puotilantie 5, 00910 Helsinki

Puotilan kappeli-ilta alkaa messulla klo 18. Sen jälkeen on teemallinen tuokio klo 19 ja rukoushetki päivän päättyessä klo 20. Ilta tarjoaa tilaa omalle hiljentymiselle ja mietiskelylle, mutta myös teetä ja yhdessäoloa. Voit osallistua kaikkeen kolmeen ohjelmaan tai oman valinnan mukaan vain yhteen tai kahteen.

Toukokuun toisena päivänä teemana ovat häät. Häämusiikkia ja vihkimisen käytäntöjä esittelevät Mikaelin seurakunnan kanttorit sekä pastori, perheneuvoja Piia Kontio.

Lämpimästi tervetuloa erityisesti avioon aikovat!